اگر شما هم در حوزهی بازاریابی مشغول به فعالیت هستید، روزانه با بازاریابی سروکار دارید و نمیتوانید تعریف دقیقی برای آن ارائه دهید، خوب است بدانید که بازاریابی واژهی فراگیری است و مفاهیم بسیاری را شامل میشود. تمامی تعاریفی که تاکنون از بازاریابی ارائه شدهاند نواقص خاصی دارند و هر کدام بخش از این حوزه گسترده را پوشش میدهد.
به عنوان مثال، همپوشانی زیادی بین «فروش»، «بازاریابی» و «تبلیغات» وجود دارد که ممکن است شما را به اشتباه بیندازد. به همین منظور ما مجموعه ای جمع آوری کردیم که بر اساس آن اصول بازاریابی، انواع بازاریابی، مفاهیم و انواع آمیخته بازاریابی را به شما آموزش بدهیم.